Het is weer zover! Ieder jaar doen vele basisschoolkinderen uit Leuken mee met de populaire pompoenwedstrijd. Hier kunnen ze volop hun creativiteit kwijt. Ook dit jaar hebben we drie leeftijdscategorieën zodat ook de kleinste deelnemers kans maken op een prijsje.

Op zondag 13 oktober kun je tussen 12.30 uur en 14.00 uur gratis een pompoen ophalen.

Waar?
Voorstestraat 65
Ben er op tijd bij want OP=OP.

Hoe kun je meedoen?
Maak een foto van jouw fantastisch versierde pompoen en stuur die met je naam en leeftijd vóór 24 oktober op naar:
communicatie@wijkraad-leuken.nl

Nieuw! Laat jouw creatie zien!
We delen natuurlijk de foto’s van de inzendingen via onze social media en nieuwsbrief.
Maar wat is er mooier dan jouw creatie in de voortuin van je huis aan alle wijkbewoners te laten zien?
Meld in de mail met de pompoenfoto behalve jouw naam en leeftijd ook jouw adres en zet jouw prachtige pompoen in het weekend van 18 t/m 20 oktober in de voortuin.
Dan maken we een pompoenwandelroute die iedereen zelf kan lopen wanneer hij/zij wil.

Prijsuitreiking
Op zondag 27 oktober om 10.30 uur op het Luuëkerpârk.

Flyer deelname pompoenversierwedstrijd