Je komt toch ook naar ons wijkfeestje op het Luuëkerpârk?

Zondag 1 september belooft het supermooi weer te worden! Een ideale dag om het vakantiegevoel nog even vast te houden. Wijkraad Leuken nodigt haar wijkbewoners vanaf 11.00 uur uit voor een gezamenlijke picknick op het Luuëkerpârk.

Breng je kleedje, eigen eten en drinken mee. Wij zorgen voor frisdrank en zoutjes. Ook vragen we de ijscoboer om langs te komen.

Voor de sportieve jeugd organiseren we de bekende spannende crosswedstrijden op onze vernieuwde baan.  Voor de winnaars hebben we een mooie medaille.
Jong en oud kan een balletje gooien op onze mooie natuurlijke jeu de boules baan. Voor de ervaren rotten wordt ook een wedstrijd gespeeld voor felbegeerde de beker.

Kom kennismaken met de bewoners van Leuken en vind je het leuk je eten te delen? Dat kan natuurlijk ook, dan maken we er een heel eigentijds potluck* feestje van.

11.00 uur                          crosswedstrijd

Vanaf 12.00 uur              picknick/potluck / Jeu de boules oefenen

13.00 uur                          ijsje voor alle aanwezigen

14.00 uur                          jeu de boules wedstrijden

*Een potluck is een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer of groep deelnemers eten meebrengt (vaak zelf bereid) en dat deelt met alle andere aanwezige gasten.