Veel basisschoolkinderen van Leuken hebben een mooie pompoen opgehaald. Nu gaan ze aan de slag om mee te dingen aan een van de prijzen in onze jaarlijkse pompoenwedstrijd. De eerste resultaten hebben we al op social media gezien. Echt prachtig, wat een kunstwerkjes!

Heb je nog geen pompoen opgehaald en wil je meedoen met onze wedstrijd en jouw creatie laten zien aan onze wijkbewoners?
Er zijn nog wat pompoenen over. Snel naar de Voorstestraat 65
Denk eraan: OP = OP.

Hoe meedoen?
Denken jullie eraan om een foto van de versierde pompoen vóór 24 oktober op te sturen naar communicatie@wijkraad-leuken.nl en vergeet niet je naam, leeftijd en adres te vermelden.

Nieuw! Laat jouw creatie zien!
We delen natuurlijk de foto’s van de inzendingen via onze social media en nieuwsbrief.
Maar wat is er mooier dan jouw creatie in de voortuin van je huis aan alle wijkbewoners te laten zien?
Zet jouw prachtige pompoen in het weekend van 18 t/m 20 oktober in de voortuin.
Dan maken we een pompoenwandelroute die iedereen zelf kan lopen wanneer hij/zij wil.

Prijsuitreiking
We hopen een hoop deelnemers te zien op zondag 27 oktober om 10.30 uur op het Luuëkerpârk.