Rabo Clubsupport is een initiatief van de Rabobank om lokale clubs en verenigingen te ondersteunen. Elk jaar verdeelt de Rabobank een deel van haar winst onder deze clubs en verenigingen om hen te helpen ambities te realiseren. Alle leden van de Rabobank kunnen stemmen op hun drie favoriete, lokale clubs of verenigingen (van Leuken).

Als HartSave Leuken zijn we volledig afhankelijk van donaties. Om de aanschaf en onderhoud van AED’s in onze wijk op peil te houden en om genoeg vrijwilligers te kunnen blijven opleiden is een bijdrage vanuit de Rabobank erg welkom.

Kunnen we op uw steun rekenen en wilt u uw stem geven aan HartSave Leuken? Dan zijn we u HARTstikke dankbaar!

Breng je stem uit!

Met de Rabo Clubsupport Stemcampagne bepaal jij met jouw stem welke clubs en verenigingen we een financieel steuntje in de rug geven. Elke stem is meer geld voor je favoriete club. Dus jouw stemt geld(t)! Je kunt jouw stem uitbrengen via de app, ben je nog geen lid? Meld je eenvoudig en gratis aan via de app en breng direct je stem uit. Maak je geen gebruik van internetbankieren? Dan ontvang je per mail een unieke code waarmee je jouw stem uit kan brengen.

Wil je weten welke clubs zich hebben ingeschreven in regio Amersfoort Eemland? Via deze link vind je meer informatie.

Stemmen is mogelijk van 2 t/m 24 september 2024.